Гендерно-флюідние аромати – що це – краса і здоров’я

розповідає про новий тренд парфумерної індустрії

Ксенія Парфенова30 квітня 2019 11: 5117410

Кампанії по просуванню нових ароматів часто залучають до зйомки в рекламі знаменитостей: одна модель в пишним рожевому платті крутиться біля дзеркала, уособлюючи ідеал краси, інший актор їде по трасі на швидкісному автомобілі, одягнений в класичний костюм. Гендерна поділ ароматів тепер йде в минуле – на зміну приходять гендерно-флюідние аромати.

Що це таке?

Гендерно-флюідние парфуми – це парні аромати, в складі яких однакові інгредієнти в різній концентрації. Наприклад, в обох флаконах є ваніль і ялівець, тільки в чоловічій версії на запах буде першим помітний ялівець, а в жіночій версії – ваніль. Це принципово новий тренд, який відрізняється від ранніх парних і гендерно нейтральних ароматів. Якщо в перших склади флаконів були подібні відсотків на 30-40%, а другий передбачав поєднання нейтральних нот, то тепер в складі аромату яскраві парфумерні ноти, які задовольнять смак навіть найвибагливішого людини.

Історія тренда

Французький парфумер Франсіс Кюркджян кілька років тому задумався про ідею такої пари ароматів, за допомогою якої люди б могли «перемикатися» між статями. До ідеї парфумера підштовхнув зростаючий інтерес психологів до гендерної флюідності – швидкій зміні людиною моделей поведінки, що відображають риси жіночого або чоловічого статі. В Європі прийняття нетрадиційної орієнтації давно увійшло в норму, тому все – від уряду до підприємців – намагаються забезпечити таким людям комфортні умови. В основі створеного Кюркджяном аромату 49 інгредієнтів, 6 з яких складають вінець композиції. У чоловічій і жіночій версії різна концентрація одних і тих же нот, через що зміщується баланс в сторону одного з гендерів. Практично всі модні журнали написали про це віяння моди, яке незабаром пошириться і на інші бренди.

Чому це важливо

Інший парфумер Фабріс Пено, співзасновник французького парфумерного бренду, вважає: «Як на мене, парфуми повинні бути сексуально привабливим, але це не обов’язково має на увазі гендерна розподіл – я швидше говорю про душу. Правильний аромат – все одно що правильна одяг або макіяж: ви самі вирішуєте, ким хочете бути або відчувати себе сьогодні. Це емоційний вибір ». Виходить, що косметична індустрія в 21 столітті стоїть на межі з психологією – кожна людина досліджує себе, експериментує з образом і шукає комфортне для нього стан. Тобто завдання парфуму – не просто надати тілу приємний запах, а стати способом самовираження, через який інші люди зможуть ідентифікувати конкретну особу.

Що ви думаєте про гендерно-флюидной парфумерії? Як вважаєте, є майбутнє у цього тренда?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code