Герцогиня усвідомленість: які еко-бренди носить меган маркл
Ім’я герцогині Сассекському, яка ще пару років тому щосили вбиралася в міні-спідниці і облягаючі сукні, тепер твердо вписано в історію моди. Про «ефект Меган Маркл» складають легенди, і для дизайнерів такий реверанс в їх адресу на кшталт найвищого визнання. Радує те, що герцогиня не тільки спускає тисячі фунтів стерлінгів на нові наряди, але і ще привертає увагу до важливих проблем. Усвідомлене споживання – це, мабуть, головне, на що герцогиня зараз може впливати в таких масштабах.
Серед улюбленців Меган значиться чимало лейблів, які пропагують відповідальне ставлення до природи. І якщо ви теж шукаєте бренди майбутнього, які намагаються врятувати нашу планету від краху (як би це помпезно не звучало), варто звернути увагу на головних модних фаворитів герцогині. Ми відібрали сім найцікавіших – як люксових, так і бюджетних – чия робота точно заслуговує похвали (читайте також: Екологічна мода: 6 простих Лайфхак усвідомленого споживання).
Rothy’s
Парадом еко-моди став наймасштабніша для герцогів Сассекському поїздка – 16-денний тур по Австралії і Океанії, який відбувся в жовтні 2018 року. Тут Меган вдалося підтримати всіх: і ті бренди, які дбають про екологію, і ті, які ратують за соціальну відповідальність на виробництві, і маленькі локальні компанії з важливими мессенджамі. Одним з таких став бренд Rothy’s – автор чорних балеток з першого великого туру герцогині, які вона встигла надіти кілька разів.
Компанія виробляє взуття з перероблених пляшок, для устілок взуття переробляється вдруге, клеї – веганські і нетоксичні, а підошви не містять чорний вуглець, який, за словами представників бренду, використовується іншими виробниками вкрай часто (читайте також: Улюблені човники Меган Маркл: як герцогиня Сассекському прославила бренд Aquazzura).
За свою чітку еко-політику бренд Veja особливо цінується французами, а завдяки рекламі герцогині Сассекському – і по всьому світу. Відомими любителями бренду, заснованого в 2005 році, також стали Емма Уотсон і Маріон Котійяр. Більш того, в кінці 2018 року Lyst опублікували свій традиційний список найбільш затребуваних брендів в Instagram – і Veja зайняла перший рядок, залишивши позаду бренд Reformation (до слова, теж виступає за еко-виробництво) і італійську марку Attico.
Жорсткі вимоги пред’являються брендом до всіх етапів виробництва, аж до упаковки. Каучук, з якого зроблені підошви, видобувається в районі Амазонки місцевими фермерами. Органічний хлопок, який не містить пестицидів, ГМО та добрив, збирають в північно-східному штаті Сеара. Готова продукція збирається недалеко від Порту-Алегрі на заводах, де умови праці та заробітна плата вище і справедливіше, чим галузевий стандарт для країни.
Stella McCartney
Мабуть, найвідоміший еко-бренд в індустрії моди. Стелла Маккартні сама є еко-орієнтованим споживачем і намагається перенести свої погляди в бізнес. Дизайнер регулярно випускає вег-колекції одягу і взуття (чи варто говорити, що натуральне хутро та шкіру дизайнер не використовує), бере участь в благодійних ініціативах і підтримує цілий ряд організацій, у тому числі всім відому PETA. Океанський сміття, біорозкладні речі і перевиробництво поліестеру – всі ці технології головний двигун еко-моди Стелла Маккартні використовує вже давно.
Outland Denim
Відомий джинсовий бренд, крім використання органічних матеріалів, ще й ратує за соціальну відповідальність на виробництвах. Засновники австралійського бренду створили навчальний виробничий центр в Камбоджі і контролюють всі процеси, в тому числі оптимальну оплату праці співробітників, можливості навчання та особистісного зростання. Виробники також стверджують, що знають всіх своїх швачок по імені.
У класичних скинни-джинсах від Outland Denim герцогиня кілька разів з’явилася під час свого туру, після чого бренд сповна відчув на собі гучний «ефект Меган Маркл». Після такого ажіотажу бренд випустив офіційну заяву. «Завдяки вибору герцогині ми раді повідомити, що в найближчі тижні на нашому камбоджійському виробництві буде працювати ще від 15 до 30 швачок, і процес найму вже почався», – розповіли представники компанії.
Gabriela Hearst
Уродженка Уругваю заснувала свій бренд в 2015 році, а вже в 2019-му найбільший модний конгломерат LVMH придбав частку в її бренд. Габріела також робить одяг і аксесуари з вторсировини і особливу увагу приділяє екологічності виробництва. Герцогиню Меган в асортименті нью-йоркського бренду особливо привернули сумочки: з моделлю Nina смарагдового кольору дружина принца з’явилася під час офіційного візиту герцогів в Сассекс в жовтні 2018 року і таку ж, тільки коричневого відтінку, взяла в поїздку в Біркенхед в січні 2019 го ( читайте також: Тримай за ручку: улюблені сумки принцес і королев знову в тренді).
Reformation
Те саме просвічуване одіж за $ 129, в якому Меган з’явилася на острові Фрейзер під час туру, – авторства еко-орієнтованого бренду Reformation. Жваве обговорення ризикованого для монаршої персони наряди не зупинявся кілька днів, але найбільш важливим, звичайно, було те, що плаття створив один з передових еко-лейблів.
Засновниця бренду Яель Афлало дотримується всіх принципів сталого виробництва: уникає технологій, які підвищують викиди двоокису вуглецю (CO2) і використовує речі вдруге. На бирках є особлива шкала, яка відображає, наскільки екологічна обрана річ і скільки ресурсів покупець зміг заощадити. За десять років існування американська компанія заручилася потужною підтримкою селебріті: наряди від eco-friendly-марки носять Емілі Емілі Ратажковскі, Ріанна, Тейлор Свіфт і Карлі Клосс.
Ecksand
На відкритті Invictus Games в 2018 році модних критиків привернули кілька кілець від бренду Ecksand. Засновники бренду прикрас також змогли відчути на собі той самий ефект Меган Маркл під час туру герцогині і подальший тотальний sold-out на сайті. Прикраси цієї марки виготовляються з 100% вторинного золота, що знижує вплив на навколишнє середовище.