Відповідаємо на головні питання про audi rs 5 coupe
Оновлювати виш-лист. Або фрустрирующие. Так чи інакше, спорткар вже в продажу.
Якщо коротко: що таке Audi RS 5? Це 450-сильне купе з повним приводом, яке розганяється до 100 км / год за 3,9 с і коштує 5 050 000 руб.
Це круто чи ні? З чим порівняти? Звичайно, з одвічними суперниками по гонці озброєнь. Купе BMW M4 дешевше на півмільйона гривень: від 4 540 000. Але це ціна 431-сильною версією з 6-ступінчастою «механікою» (у Audi за замовчуванням 8-діапазонний автомат). Така машина набирає 100 км / год за 4,3 с. А ось версія, укомплектована 7-ступінчастою роботизованою трансмісією з двома зчепленнями, а ще пакетом M Competition (він, зокрема, має на увазі форсировку до 450 к.с.), розганяється до «сотні» вже за 4,1 с і стоїть 5 526 600 гривень. Правда, «емка» в будь-якому випадку буде задньопривідної.
Така ж ситуація і з Mercedes-AMG C 63 S Coupe: тільки задній привід. Динаміка як у RS 5: ті ж 3,9 с до 100 км / ч. На відміну від Audi і BMW з «шістками», Mercedes має під капотом V8, та й потужність більше – 510 к.с. Вище, зрозуміло, і ціна: від 5 320 000 крб. Для тих, хто хоче заощадити, є менш форсована версія C 63 без літери S (476 к.с., 4,0 з зрозуміло чого) – від 4 820 000 руб. Трансмісія – посилена AMG-версія 7-ступеневої автомата.
Виходить, Audi не дорожче порівнянних версій конкурентів? Виходить так. До того ж тільки RS 5 з цієї славної трійки оснащується повним приводом. BMW і Mercedes-AMG пропонують його тільки на менш потужних версіях своїх купе.
У нового RS 5 ті ж 450 л.с., що і у минулого покоління. Чому ж він швидше? У колишнього RS 5 цю потужність знімали з атмосферного 4,2-літрового V8, та ще при запаморочливих оборотах – 8250 об / хв. Тепер же під капотом легкий V6 об’ємом 2,9 л з подвійним турбонаддувом. При тій же потужності він видає 600 Нм тяги замість колишніх 430 і робить це вже з 1900 об / хв, а не з 4000, як раніше. Крім того, споряджена маса нового купе на 70 кг менше. Все це разом і дозволило скинути з розгону до «сотні» цілих 0,7 с.
Чому в контексті RS 5 постійно згадують Porsche? Бачиш, цей самий V6 конструктивно має чимало спільного з одним з двигунів нової «Панамери». А коли це мотор Porsche під капотом вважався недоліком?
Що небудь ще? Тільки наші скромні коментарі. Категорично вітаємо перехід з 7-ступеневої «робота» з двома зчепленнями на класичний 8-діапазонний автомат ZF. Коли потужності і крутного моменту навалом, завжди віддамо перевагу старий-добрий гідротрансформатор. Невелике зниження ККД трансмісії – розумна плата за комфорт. Що стосується повного приводу quattro, то тяга розподіляється між передніми і задніми колесами майже порівну, з невеликим пріоритетом задньої осі – в пропорції 40:60.
Що за зануди писали попередній абзац! Можна тепер людською мовою? Можна, можливо. У списку опцій – задній диференціал з активним розподілом крутного моменту між колесами …
Ви знущаєтеся?! Ну добре, добре! Чи не знаємо, кому це стане в нагоді, але електронний обмежувач швидкості встановлений нема на стандартних 250 км / год, а на 280. За замовчуванням Audi RS 5 покладені світлодіодні фари, трьохзонний клімат-контроль і різні приємності начебто електроприводу кришки багажника. За доплату – практично все що завгодно. Хоч вентиляція передніх сидінь, хоч обробка сірим дубом, хоч аудіо Bang & Olufsen. Для самих просунутих обіцяють навіть карбоновий дах. Ні, не обклеювання, а панель даху з справжнісінького вуглеволокна!
Всі можливі активні і пасивні системи безпеки або функцію автоматичного паркування навіть згадувати ніяково. Вони є, але це не та причина, по якій підлітки вішають постери з машинами над ліжком.